Zadania do wykonania w trakcie trwania projektu podzielone zostały na produkty i aktywności.
A. Produkty
1. Kącik Comeniusa (Comenius Corner)
Miejsce do prezentowania bieżących prac nad projektem oraz do promowania idei projektu.
Przykład: Turcja – klasyczne tablice informacyjne (zdjęcia, tekst, grafika). Jedna tabliza to informacje o partnerach, druga bieżace prace.
2. Film o szkole i projekcie (Video Presentations)
3. Wirtualny książka (Virtual Book)
4. Wspólne słowniki (Common Dictionary)
Stworzone zostaną dwa słowniki: terminów artystycznych oraz typowych zwrotów i pozdrowień.
5. Młodzi artyści (Students Art Works)
B. Aktywności
1. Informacje o polskich artystach (Information About National Artist)
Grupa polska pracuje nad twórczością:
a. pisarka Gitta Rudledge
- opis twórczości,
- działania młodzieży
b. malarzem Małgorzatą Dobrzyniecką-Kojder (profil na Facebook).
2. Praca nad zagranicznymi artystami
3. Spotkanie z krajowymi artystami (Students Meet)
Forma dowolna – np. młodzież niemiecka przeprowadziła wywiad z swoimi artystami, Hiszpanie zaprosili swoich artystów na zajęcia do szkoły, odwiedzili fundację.
Wizyta w Fundacji Pedro Cano | Wywiad z Jeronimo Tristante |
3. Warsztaty z krajowymi artystami (Workshop With Local Artists)
4. Konkursy
Konkurs na logo projektu oraz na kartkę świąteczną.
C. Inne
1. Grupy dyskusyjne (Facebook)
2. Ewaluacja projektu